dilluns, 3 de desembre del 2012

Proves 1.0: els primers Cupcakes

Doncs sí, definitivament m'hi he enganxat... Per què serà? Qualsevol pot pensar que són unes simples madalenes però... NO! És pura creativitat, és imaginació, és... art culinari! (i això acaba de ser una anada d'olla meva, si és que estic fatal!).

Els que em coneixeu podreu pensar: "què fa ara aquesta cuinant unes postres hipercalòriques i hipergreixoses... i hiperbones!!" Sí, sóc nutricionista i, abans de descobrir el meravellós món de les postres, una nutricionista molt estricta en l'equilibri perfecte dels àpats. De fet la secció dolça de la gastronomia sempre l'he tinguda al punt de mira però mai m'hi he volgut apropar perquè si ho feia estava perduda... tal i com ho estic ara! Després de parir, i amb el sobrepes que comporta, no se m'acut fer-me fan de cuinar d'amanides sinó que em faig fan res més enllà que de fer cupcakes i altres dolços!!! No tinc remei...

Total, que aquí estic iniciant nou bloc per parlar dels meus experiments. Val a dir que abans me n'he estudiat molts, a quin millor!, i dels quals n'aprenc una cosa nova cada dia (Objetivo: cupcake perfecto, Cupcakes a diario, Joy of Baking, Joy the Baker, La Receta de la FelicidadEl Rincón de Bea... i molts més que ja no posaré perquè podríem estar estona). La idea és retocar totes les receptes per tal de millorar-ne el perfil nutricional, com sempre faig. El meu marit a això li diu "destrossar receptes". Doncs sí, ho admeto, sóc una destrossadora de receptes (o no! potser les milloro i tot!).

Bé, sigui com sigui intentaré mostrar els experiments amb els que estic disfrutant tant a la meva mini-cuina.

Gràcies i benvinguts/des!